כורכום? כורכומין!

רבים מתייחסים לכורכום כתבלין אבל האם ידעתם שהוא משמש גם כצמח מרפא? הכורכומין הוא החומר הפעיל שנמצא בשורש הכורכום ולאחרונה הוא נחקר רבות בהקשרים בריאותיים גם לטובת בני אדם וגם לטובת בעלי חיים.

אחת המחלות הנפוצות בעולם המודרני בכלבים היא מחלת הסרטן. מחקרים שונים מצאו שמתן כורכומין על בסיס יומי לכלבים שלנו מפחית את הסיכויים לסרטן ואפילו עוזרים בהרג תאים סרטניים וצמצום גרורות. המחקרים נעשו גם בתנאי מעבדה במבחנות וגם נבדקה ההשפעה של הכורכומין על בעלי חיים בדיכוי סלקטיבי של תאים סרטניים בגוף! 

בנוסף לתרומה של הכורכומין בבריאות הכלב אל מול סרטן, נמצא שהכורכומין מגביר את רמות הBDNF שעוזרות לספיגה טובה של אומגה 3 בגוף ומשפיעה על הקוגניציה והזכרון! מה שזה אומר שבנוסף לשיפור הזכרון והיכולות הקוגנטיביות, צריכה של כורכומין באופן קבוע יכולה לעקב מחלות ניווניות של המוח הקשורות לגיל הכלב.

מבין מגוון המזונות שלנו ניתן למצוא כורכומין במתכון HOUND הודו וסלמון, מזון המומלץ לגורים בגדילה, כלבים פעילים וכלבים מבוגרים. במזון יש תוספת כורכומין וגלוקוזמין ממקורות טבעיים.

*הנ"ל תורגם מאתרו של רודני חביב מחבר הספר THE FOREVER DOG

שתפו את הפוסט:

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter

פוסטים קשורים

כורכום? כורכומין!

רבים מתייחסים לכורכום כתבלין אבל האם ידעתם שהוא משמש גם כצמח מרפא? הכורכומין הוא החומר הפעיל שנמצא בשורש הכורכום ולאחרונה הוא נחקר רבות בהקשרים בריאותיים

תזונה טבעית לחתולים – טאורין

טאורין היא חומצת אמינו החיונית לתפקוד בעלי חיים רבים – כולל כלבים חתולים ובני אדם. לטאורין יש תפקודים רבים וביניהם השפעה ישירה על מוליכות מערכת

לפתוח צ'אט
שלום!
הגעת לנטורל פט נוטרישן ♥

איך אפשר לעזור לך?