תזונה טבעית לחתולים – טאורין

טאורין היא חומצת אמינו החיונית לתפקוד בעלי חיים רבים – כולל כלבים חתולים ובני אדם. לטאורין יש תפקודים רבים וביניהם השפעה ישירה על מוליכות מערכת העצבים, בניית השריר והשלד ותפקוד הלב. להבדיל מבני אדם וכלבים, חתולים לא יכולים לייצר טאורין בעצמם ולכן חשוב מאוד לספק להם טאורין במזון. זאת גם הסיבה בגללה טאורין נחשב לחומצת אמינו חיונית בחתולים כיוון שאינם יכולים לייצר אותה בגופם כמו חומצות אמינו אחרות. 

הטאורין נמצא ברקמות השריר בעיקר ולכן חשוב מאוד לתת לחתולים תזונה המבוססת על מגוון חלקי שריר בשילוב עם איברים פנימיים של הטרף. בחיות גדולות כמו בקר לדוגמא יש ריכוז נמוך יותר מאשר בחיות קטנות יותר כמו עוף או הודו ולכן נעדיף לשלב בתזונה חלבונים ממקורות אלו. 

מחסור בטאורין יכול להוביל לפגיעה בתפקוד הלב, בראיה, בשמיעה ובגדילה של החתול ולכן נרצה לתת לו מזון מאוזן ומותאם במיוחד לחתולים. 

אנחנו בNatural Pet Nutrition הרכבנו מתכון ייעודי לחתולים Felice Nature המבוסס על מגוון חלקי עוף ומכיל כל מה שהחתול שלכם צריך על מנת לשמור על הבריאותו וחיים ארוכים.

שתפו את הפוסט:

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter

פוסטים קשורים

כורכום? כורכומין!

רבים מתייחסים לכורכום כתבלין אבל האם ידעתם שהוא משמש גם כצמח מרפא? הכורכומין הוא החומר הפעיל שנמצא בשורש הכורכום ולאחרונה הוא נחקר רבות בהקשרים בריאותיים

תזונה טבעית לחתולים – טאורין

טאורין היא חומצת אמינו החיונית לתפקוד בעלי חיים רבים – כולל כלבים חתולים ובני אדם. לטאורין יש תפקודים רבים וביניהם השפעה ישירה על מוליכות מערכת

לפתוח צ'אט
שלום!
הגעת לנטורל פט נוטרישן ♥

איך אפשר לעזור לך?